יום רביעי, 7 בינואר 2015

לבחור את הווטרינר הנכון עבור חיית המחמד שלי...

על בחירה נכונה של ווטרינר...


אם גם אתם רואים את חיית המחמד שלכם ממש כ"בן בית" ואתם מעוניינים לעשות עבורו את הטוב ביותר, בחירה של ווטרינר זהו בהחלט שלב ששווה להתעכב עליו. ווטרינר איכותי ישפיע לטווח הקצר והארוך על בריאותו של הכלב ועל איכות הטיפול שיקבל גם בזמן טיפולים מונעים וגם במצב בו נדרש להעניק לחיית המחמד סיוע ווטרינרי...

מה צריך לקחת בחשבון שבוחרים ווטרינר?


ובכן, שאלה מצוינת. אחרי שהבנו כי בחירה של ווטרינר זה נושא חשוב, נפרט אודות מספר דברים שחשוב לקחת בחשבון רגע לפני שמרגילים את חיית המחמד לווטרינר...
·         
        אהבה לחיות - מחמד זה הדבר הראשון שאתם רוצים לקבל מהווטרינר שאתם בוחרים. אין הנחיות מדויקות כיצד לבדוק עניין זה אך זה משהו שאפשר לראות שהתייחסות של הווטרינר אל חיית המחמד. עם טיפה תשומת לב ניתן לזהות מתי מישהו אוהב את עבודתו, במקרה זה התעסקות עם בעלי חיים.

·         ניסיון מעשי בטיפול בחיות מחמד – זה פרמטר חשוב גם כן, תרצו לתת את חיית המחמד היקרה שלכם תוך ידיעה שמדובר ב"ידיים טובות". ככל שהווטרינר שלכם מנוסה יותר זה ישפיע באופן ישיר על איכות הטיפול שחיית במחמד מקבלת.

·         מגוון פתרונות וטיפולים – זה משהו שלא ניתן למצוא בכל מרפאה ווטרינרית, חפשו אחר מרפאה המחזיקה מגוון של ציוד טכנולוגי אשר יכול לסייע ולספק פתרונות גם במצבים יותר מורכבים מטיפול תקופתי. לא תרצו למצוא את עצמכם מחפשים ווטרינר בזמן שחיית המחמד זקוקה לסיוע רפואי.

·         זמינות למצבי חירום – החיים לעיתים מזמנים לנו סיטואציות לא רצויות וחשוב שגם במקרים הללו יהיה מי שיעניק טיפול רפואי לחיית המחמד שלכם. חשוב לציין, מרפאות ווטרינריות רבות מציעות ללקוחות מענה 24/7 במקרים המוגדרים שחירום.

·         נוחות גיאוגרפית – זה עניין שכדאי לקחת בחשבון בהתחשב שמדובר בשירות שדורש תחזוקה שוטפת מספר פעמים בשנה לפחות. כדאי לציין בעניין זה כי במקרה ומדובר בחיית מחמד בשנה הראשונה שלה, התדירות בה תבקרו אצל הווטרינר שלכם יהיה גבוה יותר מהשנים הבאות לאחר מכן. במילים אחרות, אם אתם גרים בבאר שבע די הגיוני שתחפשו אחר מרפאה וטרינרית בבאר שבע ולא בעיר סמוכה.


הווטרינר שלי לטווח הארוך...


קחו בחשבון שאתם מחפשים אחר ווטרינר אשר ילווה אתכם במשך שנים ולא לתקופה קצרה, לכן בהחלט שווה להתעכב על הנושא ולחפש אחר ווטרינר אשר עונה על הקריטריונים הנ"ל ולא לקפוץ על נותן השירות הראשון שאתם מוצאים בגוגל. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה